Maatschap Huisartsenpraktijk Dalen
  • Praktijkinformatie
    • Team
    • Spoed
    • Kosten en vergoedingen
    • Klachtenregeling
    • Routebeschrijving
  • Zorgaanbod
    • Afspraak maken
    • Huisbezoek
    • Telefonisch spreekuur
    • Herhaalrecept
    • Assistentie en praktijkondersteuning
    • Niet verschenen op het spreekuur
    • Verklaringen, keuringen, reisadvies
    • Andere zorgverleners
    • Bloedafname
  • Online diensten
    • Patiëntenportaal
    • Online afspraak en E-consult
    • Uw medische gegevens thuis bekijken
    • Moet ik naar de dokter?
  • In-uitschrijven
    • Inschrijven
    • Uitschrijven
    • Ik geef toestemming
  • Toeristen/Touristen/Tourists
  • Handige websites
  • Nieuws
  • A
  • A
  • A

Klachtenregeling

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Neem contact met ons op of vul het Klachten formulier in.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken via de website van SKGE.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

  • Praktijkinformatie
    • Team
    • Spoed
    • Kosten en vergoedingen
    • Klachtenregeling
    • Routebeschrijving
  • Zorgaanbod
    • Afspraak maken
    • Huisbezoek
    • Telefonisch spreekuur
    • Herhaalrecept
    • Assistentie en praktijkondersteuning
    • Niet verschenen op het spreekuur
    • Verklaringen, keuringen, reisadvies
    • Andere zorgverleners
    • Bloedafname
  • Online diensten
    • Patiëntenportaal
    • Online afspraak en E-consult
    • Uw medische gegevens thuis bekijken
    • Moet ik naar de dokter?
  • In-uitschrijven
    • Inschrijven
    • Uitschrijven
    • Ik geef toestemming
  • Toeristen/Touristen/Tourists
  • Handige websites
  • Nieuws

Maatschap Huisartsen praktijk Dalen

Tel: 0524 – 55 13 61

Spoed: keuze 1

Emmerweg 6
7751 AN Dalen

 

Voor spoedgevallen buiten praktijkuren die niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag kunt u contact opnemen de                  Huisartsenspoedpost            088 – 050 40 30

 

 

Routebeschrijving

Patiëntportaal MGN

Moet ik naar de dokter?

thuisarts.nl-logo

Gezondheidsinformatie

Informatie over gezondheid en ziekte

© 2025 Maatschap Huisartsenpraktijk Dalen -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • NPA
  • Beheer